2017. április 13., csütörtök

# 13@rts # 7 Dots Studio

A szedresi tábor

Az elmúlt hétvégén (04.07-04.09) Szedresen volt újra a tavaszi Scraptábor. Végre én is eljutottam ide. A hely mesés, a hangulat nagyon jó volt. Bár mixed media cuccokkal érkeztem, ennek ellenére még is egész hétvégén mini albumokat gyártottam, kivéve a Sugallatok workshopját. Azt hiszem elmondhatom, hogy számomra tényleg kikapcsolódás volt. Igaz mind 2 éjszaka 3 órát aludtam, de tőlem ez már megszokott 😃
Szóval egész hétvégén a Scrapboltos lányok albumjait csináltam. Egészen pontosan 3 kis mini albumot készítettem és egy mm vásznat. Igazán termelékeny hétvége volt 😊
A mini albumokról később hozok fotót, most egy-két képet hoztam a helyről és az általam bemutatott tananyagról.

A helyszín


Ez pedig az elkészült alkotás

Elkészült első igazán zöld alkotásom is. Valamiért ez számomra kimaradt, zöld színt maximum egy pici kiegészítésként szoktam használni. 

Az elkészült művel pedig pályázok a The Secret of Inspiration és az ART UP csapatához.

További részletfotók

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter