2018. március 16., péntek

# Album # Lavender

Prima Lavender album

Amikor a Prima Marketing új kollekció kukucska fotók megjelentek, a Lavender kollekció egyből szerelem lett. Azóta már mindegyik az, választani sem tudnék közülük. 
Már megjelenéskor kitaláltam, hogy a Lavender kollekcióból egy albumot fogok készíteni. A papírok ugyanis nagyon intenzívek így 30-as oldalnak pocséklásnak tartanám elhasználni.
Ezúttal egy különleges mértet találtam ki, mert szerettem volna egy egyedi, nem sablonos albumot.
Magassága 24 cm, szélessége 16 cm.
Ez az album elég sokáig készült most. Nem is nagyon volt rá időm, és őszintén szólva ötletem sem. Annyit tudtam, hogy más akarok már, mint amik vannak, így sok tervezés volt benne, hogy tényleg új és ne a sablonos albumom legyen 😊 (bár megjegyzem, hogy amikor olyan gondolataim támadnak, hogy újat akarok, nem sablonosat, nem olyat mint sok másik, akkor mindig eszembe jut, hogy vannak akik pont ezért nem szeretnek sem engem, sem a munkáimat mert én mindig mást akarok csinálni. Először ezen még csodálkoztam, ma már csak mosolyt csal az arcomra 😊)

Íme a kész album

További részletfotók

   
      
      
      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter